بهترین میزبانی

مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان قم 1399

0 845
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری استان قم، مجمع انتخابات هیأت سوارکاری استان قم با هدف تعیین رئیس جدید این هیأت ورزشی، روز یکشنبه برگزار شد و با پایان رقابت پنج کاندیدا برای رسیدن به ریاست هیأت سوارکاری، در نهایت سرپرست این هیات به مدت چهار سال برای مسؤولیت ریاست انتخاب شد.

*حضور 5 کاندیدا در مجمع انتخابات هیأت سوارکاری قم

در این مجمع که در حضور رئیس فدراسیون سوارکاری به عنوان رئیس مجمع و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع و نیز معاون توسعه امور ورزش و مسئول حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، پنج کاندیدا برای احراز ریاست چهار سال آینده هیأت ورزشی سوارکاری ثبت‌نام کرده بودند.

همانند بسیاری از مجامع هیات‌های ورزشی استان قم که معمولاً در آغاز یا آخرین لحظات، یک یا دو نفر از کاندیداها از کاندیداتوری انصراف می‌دادند، این بار نیز سه نفر از کاندیداها تصمیم به کناره‌گیری گرفتند.

*کناره‌گیری 3 نفر از کاندیداها و رای‌گیری با حضور یک نفر

به محض آغاز مجمع انتخابات هیأت سوارکاری استان قم، قرار بود کاندیداهای مجمع در حضور دبیر فدراسیون سوارکاری و مدیرکل ورزش و جوانان قم، اهداف خود از کاندیداتوری در انتخابات ریاست هیأت سوارکاری استان قم و همچنین برنامه‌های خود در صورت انتخاب به عنوان رئیس این هیأت ورزشی را بیان کنند اما دو نفر از کاندیداها از کاندیداتوری خود کناره‌گیری کرده و از حضور در رای‌گیری انصراف دادند.

*7 رای از ۱۳ رای اعضای مجمع به حمید شعبانی

به این ترتیب مجمعی که برای انتخاب رئیس جدید هیأت سوارکاری استان قم در چهار سال آینده پنج کاندیدا داشت، با حضور ذو کاندیدا ادامه پیدا کرد و در نهایت رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید هیأت سوارکاری قم با حضور «حمید شعبانی» و «سید مهدی طباطبایی» رئیس هیأت انجام پذیرفت.

از بین اعضای حاضر در مجمع انتخابات هیأت سوارکاری استان قم، ۱۳ نفر واجد شرایط رای دادن بودند و در نهایت رای‌گیری با حضور این تعداد نفر از اعضای واجد شرایط رای دادن برگزار شد که با شمارش آرای انداخته شده به گلدان رای‌گیری، در نهایت «حمید شعبانی» با کسب 7 رای از مجموع آراء موجود برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیأت سوارکاری استان انتخاب شد.

«سید مهدی طباطبایی» که در ۴ سال گذشته مسئولیت ریاست هیأت استان را بر عهده داشت نیز به عنوان دیگر نامزد احراز ریاست، در این مجمع انتخاباتی ۶ رأی را از آن خود کرد.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

بهترین میزبانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.